۱۴۰۱ دی ۲۴, شنبه

اچ سی کراس چه امکاناتی دارد؟

 معرفی خودروی H30 CROSS 



 

این روزها خودروسازان چینی بخش بزرگی از بازار ایران را در اختیار گرفته اند.

 

دانگ فنگ یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی در چین است که در زمینه تولید خودروهای سنگین مانند کامیون و اتوبوس فعال است اما پس از مدتی این شرکت تصمیم به تولید خودروهای سواری گرفت. خودروی اچ سی کراس به طور مشترک با شرکت فرانسوی پژو توسعه یافته و از پلت فرم پژو 308 استفاده می کند.

 

سرانجام در سال 1394 قراردادی بین ایران خودرو و شرکت دانگ فنگ منعقد شد و خودروهای دانگ فنگ H30 و S30 هاچ بک در دو مدل وارد بازار ایران شدند. طراحی خودروی اچ سی کراس چیزی بین خودروهای سدان و کراس اوور است که برخی از ویژگی های هر دو را دارد.


پس از ورود این خودرو به بازار ایران، به تدریج برخی از مشکلات کیفی اولیه این خودرو برطرف شد و امروزه به دلیل قیمت نسبتا پایین و ظاهر مدرن، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و در ایران با استقبال خوبی مواجه شده است. . .

 

این خودرو با رعایت استانداردهایی مانند طراحی، تجهیزات ایمنی و رفاهی مجموعه محصولات مدرن دنیا توانسته است انتخابی مناسب برای جوانان و خانواده ها باشد و دانگ فنگ در سال 2013 رتبه دوم تولید خودرو در پرسلن را به خود اختصاص دهد. 


ویژگی های ماشین H30 Cross 

 

دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک. 

سانروف برقی 

دارای صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی با قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و سیستم ناوبری 

دوربین دید عقب و سنسور پارک 

صندلی راننده با تنظیم دستی 6 جهته 

 عملکرد تنظیم فرمان تلسکوپی به راننده این امکان را می دهد که فرمان را در 4 جهت دلخواه تنظیم کند.

آینه های بغل با تنظیم و گرمایش برقی 

صندلی ایزوفیکس 

چراغ مه شکن جلو و عقب 

فضای داخلی جادار و راحت. 

چهار کیسه هوای جلو و جانبی و کمربند ایمنی با پیش کشنده. ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD 

مشخصات فنی عرضی H30 




 

دارای موتور TU5 است 

حجم این موتور 1.6 لیتر است. 

توان خروجی 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه 

حداکثر گشتاور آن 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است 

دارای گیربکس 4 سرعته اتوماتیک. 

مصرف سوخت ترکیبی نسخه اتوماتیک و دستی به ترتیب 7.04 و 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

استاندارد آلایندگی این موتور یورو 4 است. موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ


عناصر ایمنی برای کابین H30 Cross 

 

این خودرو از نظر ایمنی نسبتاً ایمن است بنابراین این خودرو دارای ترمز ضد قفل ABS با سیستم توزیع برق الکترونیکی به نام EBD و ABS می باشد و تعداد ایربگ های این خودرو 4 عدد می باشد.

 


در نتیجه این خودرو توانست 3 ستاره ایمنی را از موسسه CNCAP دریافت کند که نشان دهنده ایمنی نسبی این خودرو است. ماشین HS30 

 

این خودرو دقیقا مشابه خودروی اچ سی کراس است، تنها تفاوتش این است که جعبه اضافه دارد و حاصل تلاش خودروسازان ایرانی است. و از آنجایی که دارای یک تخت در عقب خودرو است، جادارتر و بزرگتر از H30 Cross است. Cross Fenence HC 

 

یک مخزن بزرگ و مصرف کم این ماشین برای پایان دادن به سوخت داشته باشید 

آماده سازی بسیار راحت و اقتصادی کلیه لوازم جانبی و تجهیزات ذخیره 

فضای سرنشینان مناسب 

خدمات ضروری و عملی 

قیمت خوب است 

حالت سفر متفاوتی مانند یک/دو حالت مسافرتی ، یا/D حالت و حالت ورزش و حالت رانندگی در جاده لغزنده داشته باشید 

یکی دیگر از ویژگی های اتومبیل که می تواند توجه راننده را به خود جلب کند ، استفاده خوب از صلیب HC در مقایسه با ارتفاع آن است تا بتواند در پیچ های تند خودرو کنترل شود ، اگرچه HC Cross سیستم کنترل TCS را از دست نمی دهد و سیستم کنترل پایداری. عدم وجود این سیستم ها را می توان در هنگام ترمز و ترمز در پیچ ها مشاهده کرد که باید با کمی دقیق تر و سرعت معقول تر انجام شود.

 

خرید قطعات یدکی اچ سی کراس

 

یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام خرید خودرو در نظر بگیرید ، در دسترس بودن قطعات یدکی خودرو است. با توجه به اینکه دانگ فنگ شریک تجاری پژو است، ذهن خریداران خودروی اچ سی کراس برای خرید قطعات یدکی اچ سی کراس، قطعات یدکی اچ سی کراس و مشکلات فنی این خودرو راحت تر شده است تا به راحتی بتوان یدکی اچ سی کراس را پیدا کرد. قطعات و لوازم جانبی C Cross را در بازار ایران پیدا کرد.

 

خرید قطعات خودرو به روش های مختلفی انجام می شود اما امروزه بیشتر افراد تمایل دارند برای دسترسی آسان و همچنین صرفه جویی در وقت و انرژی قطعات خودرو خود را از طریق سایت های فروش آنلاین پیدا کنند. لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت قطعات یدکی، مجموعه های زیادی اقدام به تولید قطعات تقلبی و تقلبی می کنند که معمولا استفاده از این قطعات نه تنها عملکرد خودرو را بهبود نمی بخشد، بلکه تاثیر مخربی بر عملکرد سایرین نیز دارد. قطعات یدکی و هزینه بسیار بالا، بر دوش مصرف کنندگان است، بنابراین باید در خرید قطعات یدکی دقت کنید.

برای خرید لوازم یدکی اچ سی کراس با بهترین قیمت می توانید از چین یدک اقدام کنید 

https://chenyadak.ir/product-category/dongfeng/h30cross/ 

سون پارت با سالها تجربه و تلاش در زمینه فروش قطعات و قطعات خودرو چین بوده و توانسته با عرضه بهترین قطعات و تجهیزات ورزشی رضایت مشتریان عزیز خود را جلب کند. در ضمن این مجموعه با ارائه مشخصات دقیق قطعات یدکی به همراه تصاویر با کیفیت و تمامی اطلاعات لازم به شما دوستان عزیز کمک می کند تا تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

 

قطعات یدکی اچ سی کراس 

 

کلیه قطعات یدکی اچ سی کراس در دسته بندی قطعات جلو، بدنه و قطعات موتور این خودرو موجود می باشد: 

همچنین H30 کراس جلو 

 شامل دنده، دیسک چرخ جلو، شفت موجبر، فلایویل، بلبرینگ چرخ جلو، بلبرینگ چپ و راست، دیسک چرخ جلو، پیستون تعلیق جلو، فلایویل و... لوازم جانبی برای بند شانه ای H30 

 

گلگیرهای جلو و عقب، درب موتور، درب صندوق عقب، آینه های بغل، درهای جلو و عقب، گلگیرهای جلو و عقب، پوسته سپر جلو و عقب، درپوش سپر جلو و عقب، چراغ جلو و عقب. .... شامل می شود 

 

قطعات موتور کراس اوور H30 

 

شامل تسمه میل لنگ، رینگ پیستون، سوپاپ موتور، دینام، سرسیلندر، پمپ هیدرولیک، تسمه تایم، مخزن شیشه نمک و غیره می باشد. سون پارت همواره در تلاش بوده تا نیاز مشتریان را در خرید قطعات اچ سی کراس به صورت تخصصی برآورده کند و همواره رضایت مشتری را در جمع آوری آنها در اولویت قرار داده است.

 

قطعات یدکی CROSS H30 

 

زمانی که خودروی شما خراب می شود قطعا به دنبال لوازم یدکی باکیفیت و اورجینال خواهید بود، چین یدک همواره تلاش کرده است تا تمامی نیازهای صاحبان این خودرو را به طور کامل پوشش دهد و بهترین و با کیفیت ترین و مناسب ترین قطعات را برای این خودرو تهیه کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بررسی خودروی اچ سی کراس

اچ سی کراس   دانگ فنگ اچ کراس کراس اوور کامپکت جدید شرکت ایران خودرو است که به تازگی وارد بازار کشور شده و با قیمت زیر 50 میلیون تومان در ن...